2012♥

                     Nu är det ett nytt år! hoppas att alla hade ett underbart 2011 det hade iaf jag!
                                                               2011as bästa
              var nog att jag fick min underbara Humlan♥ och att min underbara Tsi♥ blev ELIT! 
              och att Callie♥ har börjat fatta det här med hoppningen!

som ni vet så har jag inte bloggat under hela december men det är för att jag inte har haft tid eller ork för bloggandet för mina kaniner kommer alltid att komma i första hand :D Men nu har jag bestämmt mig jag ska börja blogga som vanligt igen. Men det kanske inte gör nånting att jag har varit borta ett tag. Har nog inga läsare ändå.. iaf det kanske ska bli mitt mål att få några läsare som följer mig?? nja vi får se kanske ska börja länka via FB igen då kanske jag får fler läsare? iaf KRAM♥  
 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Härligt att "du kommer tillbaka" till bloggvärden igen :D. Har saknat bloggandet här ♥

2012-01-03 @ 15:14:16
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0