Jag är borta mycket...

Som ni kanske vet så har jag inte bloggat, det är för att jag just nu är i Kiruna på slalom tävling... Pappa tar han om kaninerna så dom har det iaf bra! :D Jag håller ju på med många sporter så jag har inte så himmla mycket fritid dessutom att jag har mina kaniner och skolan/läxor så det är inte alltid så lätt att hinna blogga stup i kvarten jag har också ett liv utanför data skärmen. Så ni förstår kanske att jag inte kan blogga alltid.
                                   
                                                     Hoppas ni förstår mig bättre nu ;)

Kanske ska passa på att säga att min dator har gått sönder och att min mobil inte är så kry.. båda dom ska in på lagning. Fat vi har ju flera andra datorer så det blir inget problem :)
Här har ni en random bild XD
iaf när jag kommer hem ska ni få en BILDNOMB på lite blandat gammla och nýa bilder kul va? För här i Kiruna är det inte den bästa mottagningen .. ^_^


           KRAM <333

♥ SM krok bana 2011 med min fina ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Duktig pappa du har! Tror att min pappa aldrig ens har rört i mina kaniner...



Hoppas att det blir lite liv i bloggen snart också ^^

Kramis ♥ :D

2012-01-14 @ 22:34:31
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0