Blev Utmanad!

Blev typ utmanad av Hanna att svara på¨frågor :D så här är svaren!
1. Vad drömmer du om?
Om du menar på natten? så brukar jag inte dröma..
brukar inte heller dagdröma utan leva i nuet :)

2. Vad vill du jobba med när du blir större?
Jag har alltid sedan jag var liten velat bli vererinär och det är det jag sattsar på och kommer att göra mitt bästa för att nå det. Men om jag inte kommer in misslyckas eller något annat kommer ivägen så har jag alltid en extra plan. Jag är en sån person som ibland tänker att det värsta kan hända det hjälper för mig så blir jag inte besviken på mig själv men det hindrar mig inte från att göra mitt bästa!

3. Favorit djur?
Lite dum fråga till mig för tror det flesta vet! Kaniner så klart?!

4. Favorit mat?
Jag gillar mycket olika mat som tex. skaldjur,lax,thaimat m.m men min absoluta favorit är nog Sushi

5. Favorit bok?
Min favorit bok måste kanske vara någon vampyr-bok eller hungerspelen böckerna!
6. Vad betyder mest för dig?
Min Familj,Kaninerna,Kompisarna i första hand   men även sport

vet inte hur man skulle göra sen men skit i det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0